Trollhättan

Igår åkte jag, Simon och Ebba en sväng till Trollhättan och stannar här till imorgon. Jag och Ebba åker då tillbaka till Ödeborg medan Simon åker till Stockholm för att hälsa på sin bror över helgen :) På söndag åker han sedan vidare till Edsbyn igen där den sista arbetsveckan väntar. Jag har 2 ½ veckas jobb kvar av sommaren och kan inget annat än att säga att jag stortrivs med mitt sommarjobb. Nu är det dessutom endast knappt en månad kvar till vi börjar högskolan igen. Då är det vårat sista år för båda två! Längtar till pluggandet och alla kurser vi ska läsa det året.

Dagen idag har bestått av ett tvättpass, tre promenader, inhandlande av nytt raggsocksgarn samt mat (kvällens midddag blir en lax/potatissallad), och lunch på det goda baguettestället Baggis. Har en jättebra ledig dag :-).

Jag hoppas att ni har en alldeles trevlig onsdag i detta underbara sommarväder! Fortsatt trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag jobbar denna vecka och sedan nästa vecka, sen så är det slut på mitt sommar schema. Hoppas på att man får fortsätta och att man får jobba mer i resursen, ska ta och ringa dem på måndag då jag har slutat jobba och höra! Måste ju få jobba annars vet jag inte vad jag gör, kan ju inte gå arbetslös nu då man har en utbildning.



När börjar ni skolan igen? Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback