Fjärde Advent

Hej på er! :) Ursäkta min dåliga uppdatering. Utan internet i den "nya" lägenheten gör att bloggandet blir väldigt begränsat. Nu är jag i Dalsland och hälsar på familjen och har varit där sedan i Torsdags. Har jobbat fredag och Lördag, och idag åker jag tillbaka till Trollhättan en sväng för att gå på årets sista föreläsning imorgon. Efter föreläsningen som håller på till kl 16 åker jag till Dalsland igen och jobbar kväll. Sedan stannar jag där över jul och nyår och firar den med fina familjen :) Den som saknas är Simon men han är hemma hos sin familj i Hälsingland och firar hihi. Tänk om man kunde fira på båda ställen samtidigt. Det hade varit något!

I lägenheten fick vi upp alla lådor redan under flyttdagen i lördags (väldigt skönt!). I torsdags kom målaren och började spackla i hallen (där ska de tapetsera om samt måla tak och lister :)). Under veckan kommer hantverkare som ska slipa vårat vardagsrumsgolv och i januari kommer en elektriker som ska rätta till lite elarbeten. För att redan vara en fräsch hyresrätt blir den nu bara ännu bättre. Roligt att dessutom få bestämma nya halltapeter! Jag ser verkligen fram emot att komma tillbaka efter nyår och se vad som hänt i lägenheten :).

Nu ska jag och mamma ta en promenad med hundarna! Vädret har äntligen bestämt sig för att gå ner till någon minusgrad och vara sådär himla härligt. Fortsatt trevlig fjärde advent på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback