Alex Schulman på högskolan väst!

Hej och god eftermiddag/kväll på er!

Vi har precis diskat undan efter maten som inte blev mer avancerat än varma mackor i ugnen och en kopp te till :) Gott! Nu är jag helt trött i huvudet efter en hel dag med föreläsning. Känner att hjärnan har tagit in max idag och ser fram emot att dimpa ner framför soffan och bara slötitta om en stund! :) Men först ska vi ta upp tvätten som hänger på tork.

Jo jag glömde ju nästan att skriva om det jag tänkte berätta för er, nämligen att jag längtar till imorgon. Då ska jag och Simon till högskolan för att lyssna på Alex Schulman. Han föreläser i tre timmar och jag tror detta kan vara intressant! Det är arbetsmarknadsdag och förstod jag rätt så skulle han föreläsa om sin karriär genom livet och hur han har tagit sig tillväga. Kanske kan man få tips om hur man själv ska göra senare?

Nu är det dags att ta ner och vika tvätt, ha en fortsatt trevlig torsdag hörni! :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej. Ursäkta mitt sena svar på din kommentar i mitt förra inlägg :-) Det gick jättebra i Gävle ialf, fast det kanske du redan läst om i mitt nya blogg inlägg som jag skrev nu imorse, hihi.



Haha ja det är inte det lättste att träna då man har en nyfiken hund hemma, som ska vara med på allt! Men dom är för härliga :-)



Det gick jättebra på seminariet i torsdags om sjukvårdshygien, jag och Anna kunde svara på alla frågor. Har fått svar på inlämnings uppgiften om skador på skelett och leder nu oxå och det var ett starkt G (det var bara en G uppgift) hon tyckte jag hade svarat så bra och utförligt, hihi.



Men vad kul att Alex kom och föreläste, hur var det? Vad har ni haft för er denna helg då?



Kram Kram.

Postat av: Maria

Haha, nu såg jag din nya kommentar på inlägget jag skrev nu i morse :-)



Ja men jag säger detsamma, det är alltid lika trevligt och inspirerande att besöka din mysiga blogg, man blir alltid lika glad!



Jaaaa jag saknar er med! Fasiken ska vi bo så långt bort, men som sagt tur det finns facebook, blogg och telefon, men ibland räcker det inte. Vore ju så kul om vi kunde umgås som vi gjorde förr då ni bodde här i byn :-) Saknar det så mycket, att komma till er och hälsa på och ta en fika, eller en film kväll eller en promenad. Men åhh nu läre vi träffas snart hihi. Har säkert miljontals saker att prata om, haha!



Ha en toppenbra söndag ni med. Våran promenad var superhärlig i den fina vädret, nu känner man sig pigg och fylld med energi. Tjohoo! Här blir det en lugn dag resten av denna söndag, ska ta och fixa med lite foton nu och dricka en kopp kaffe, sen sticka på min halsduk, läsa bok och ikväll mys i soffan framför solsidan och wallanderfilmen :-)



Kram!

2011-02-06 @ 12:04:19
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback