Bokrea

Oj glömde nästan att det ju idag är start på bokrean! Såg på nyhetsmorgon imorse och som påminde mig om detta. Jag tycker det är roligt att kika och det är så mycket människor inne i bokaffärerna att det nästan bara är roligt att gå dit bara för därför :)

Nu ska jag och Simon ta en sväng inne på Åhlens och Bokia för att sedan äta lite lunch. Efter det blir det eftermiddagsföreläsning i externredovisning. Idag handlar föreläsningen om kassaflödesanalys. Spännande!

Fortsatt trevlig onsdag på er!

Använder mina nya ljusa jenas jag köpte i lördags. Har länge letat efter ett par ljusa och nu äntligen slog jag till!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jättesnygga kläder verkligen! Superfräsha och våriga :)

Postat av: Maria

Snygga kläder :) Roligt att du lägger upp dagens outfit, ska börja med det jag oxå om jag nu kommer ihåg att fota, haha! Snygga jeans. Jag är oxå ute efter ett par ljusa nu då de blir vår, men har inte hittat nå fina ännu, vart hittade du jeansen?



Höres snart på telefon :) Kram kram.

2011-02-23 @ 18:12:40
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback