Ebba Spanar efter husse!

Så fort Simon inte är hemma håller hon extra utkik ifrån köksfönstret. Och när han väl kommer hem blir hon tokglad! Hon skäller, springer runt, viftar på svansen och nafsar på fingrarna. Igår efter vår promenad kände hon hans lukt i hissen och kutade fram till lägenhetsdörren för att bli insläppt. I vanliga fall lunkar hon ut ur hissen och gå precis bakom mig, men igår var det hon som kutade ut i hissen i en väldans fart och väntade på att jag skulle släppa in henne till husse. Visst är de för härliga? Tänk vad de förgyller ens dag :)

Knäppte precis kort på henne :) Spanar efter husse genom köksfönstret!




Om en liten stund ska jag bege mig till högskolan. Eller rättare sagt om ca en timma. Ska äta lunch och plugga lite innan dess. Fortsatt trevlig dag på er!

P.S. Här är tröjan jag köpte på Åhlens igår. Kul med en dragkedja sådär mitt på. Nagellacket fick jag av min syster i julklapp och jag älskar det :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Kul att du gillade nagellacket! :) De klär dig skitsnyggt!! Längtar tills du simon och ebba kommer imorgon, ska bli så kuuul! :D Kramar /Syster yster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback