Familjehelg

Sådär. Då är middagen igång. Ikväll blir det potatis och purjolöksoppa, en soppa jag lagar ganska ofta. Den är ju sååå god. Åt den första gången hemma hos Simons föräldrar och efter det var jag ju bara tvungen att få receptet. Och så enkel! Perfekt för mig som inte har vågat avancera sådär mycket ännu. Tänkte försöka mig på att göra gulschsoppa någon dag men inte nu. Soppa är ju så gott :)

Jo, det jag egentligen tänkte skriva är att jag, Simon och Ebba åker till Dalsland imorgon och spenderar helgen med min familj :) Är man hemmakär så är man! Och Ebba har ju så roligt med familjens två hundar Gucci och Trinny. Pappa har även varit ledig och hemma i veckan så det har hänt en hel del i köket. En vägg har rivits (för att få en öppnare planlösning), det har kaklats, tapetserats m.m. Ska ta med kameran så ska ni får er en uppdatering av köksrenoveringen efter helgen.

Nu ska jag fortsätta med maten, trevlig kväll och helg på er alla!

Trinny, Gucci och Ebba - Våra glädjespridare



Kommentarer
Postat av: Maria

Haha vad söt Ebba är :) Ja visst är dom roliga! Dom förgyller ens dag. Så gulliga kort på henne :) Saknar er så nu!!



Skitsnygg tröja nu fyndade på Åhlens :) Ja det var jättekul å få prata igår, det läre vi göra om snart igen.



Hoppas ni får en bra helg. Kram kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback