Heldag på högskolan

God morgon!

Åhh nu siter jag här med en kaffe och har alldeles nyss ätit en frukost och läst lite i boken kassaflödesanalys. Jag ser fram emot en heldag på högskolan idag som på förmiddagen består av grupparbete och på eftermiddagen är det en föreläsning i externredovisning B.

Nej nu måste jag fixa och dona om jag skall komma i tid. Jag vill önska er en riktigt trevlig onsdag :)

Dagens pluggklädsel. Koftan och den vita tröjan köpte jag i New York när jag var där med Simon och hans familj :) Vilken resa det var! Vill dit igen.



Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas att du hade en bra dag på skolan igår! Här har vi självstudier fram till 12:30 idag, skönt. Sitter just nu i soffan och kikar på nyhetsmorgon och har ätit frukost, skönt att ta det extra lungt på morgonen innan skolan :-) Å ikväll ska vi till mammas grav och tända ljus, älskade mamma.



Kommer en uppdatering på bloggen ikväll.



Ha en bra dag min vän. Kram.

Postat av: Maria

Vad gullig du är, tack snälla du! Blir alldeles rörd och tårögd då jag läste din fina kommentar nu. Ja hon var helt enkelt världens bästa mamma <3

Nej, det var bara jag, pappa och Freja som var dit och tände ljus efter jag slutade skolan vid 15:30. Saknar mamma så mycket, önskar att hon vore här.



Ja det var härligt att bara gå i skola mellan 12:30-15:30 idag, vi fick vara ledig fram till 12:30 eftersom vi var till Gävle på studiebesök igår.



Vad har ni för väder hos er idag? Här snöar det för fullt, har kommit nästan 2 dm snö.. FY FAN VAD LESS JAG BLIR!!! Jag som vill ha vår nu tack! Men Freja uppskattar verkligen snön, hon skuttar och springer runt i snön som en dåre, haha. Helt galen asså.. :-)



Vad har ni för planer i helgen då? Saknar dig min goa vän! Kram.

2011-02-10 @ 19:17:38
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad gullig du är, tack snälla du! Blir alldeles rörd och tårögd då jag läste din fina kommentar nu. Ja hon var helt enkelt världens bästa mamma <3

Nej, det var bara jag, pappa och Freja som var dit och tände ljus efter jag slutade skolan vid 15:30. Saknar mamma så mycket, önskar att hon vore här.



Ja det var härligt att bara gå i skola mellan 12:30-15:30 idag, vi fick vara ledig fram till 12:30 eftersom vi var till Gävle på studiebesök igår.



Vad har ni för väder hos er idag? Här snöar det för fullt, har kommit nästan 2 dm snö.. FY FAN VAD LESS JAG BLIR!!! Jag som vill ha vår nu tack! Men Freja uppskattar verkligen snön, hon skuttar och springer runt i snön som en dåre, haha. Helt galen asså.. :-)



Vad har ni för planer i helgen då? Saknar dig min goa vän! Kram.

2011-02-10 @ 19:18:02
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Tristanlinea

Big tnks for interesting and useful site!

2011-08-31 @ 10:29:14
URL: http://tristanlinea.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback