Hemma i Dalsland

Nu är jag, Simon och Ebba hemma i Dalsland hos min familj och spenderar hela helgen där. Alltid lika roligt att hälsa på familjen :) Just nu jobbar mamma (hon jobbar kväll) medan jag, Simon, pappa och mina syskon lagar potatisgratäng och fläskfilé till middag. Gratängen står i ugnen och gottar sig.

Imorgon ska vi fira pappa. Vi har anordnat en lite överaskning som han inte har en aning om. Det är så roligt för han är så HIMLA nyfiken ;) Hihi.

Nej nu ska vi fortsätta här. Trevlig helg på er! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Men vad mysigt, hoppas att ni får en trevlig helg. Nu blev även jag nyfiken vad ni ska hitta på för överaskning till er pappa :-) Du måste berätta sen.

Själv ska man på krogen imorgon, med Helene, Lotta och Mia. Ska bli kul :-) Äta tacos och festa lite hos Helene först sedan vidare på bonden.



Ja du, här kan man lungt säga att det varit snökaos idag! Vaknade upp till kraftigt snöfall och väldigt kraftiga vindar, snön bara yrde omkring, riktigt otäckt. Å på trottoarerna var det snö enda upp till mina knän. Pappa fick komma och hämta oss imorse, det gick inte gå ute i detta väder. Å bussen var 30 min försenad imorse, vi skulle vart framme i Bollnäs 7:30, men var där kl 8. Var nåra i klassen som var insöade och kom till skolan senare. Har då aldrigt varit med om nått liknande väder förut! Men nu så är det över, och istl -15 grader.



Kram kram på er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback