Tisdag

God dag på er!

Håller just på att plugga för fullt men tog nyss en paus för att äta lunch (rester från igår) och snart ska jag ta en promenad med Ebba i det soliga vädret :) Simon har föreläsning hela dagen idag i ledarskap. Såg på vädret igår att det var klass 2 varning i södra Sverige men vi i Trollhättan verkar inte ha fått en liten hård vindpust, trots att jag var beredd på att det skulle blåsa lite grann. Solen skiner ute och det är 5,6 + ute, hihi. Sköna väder! Känns precis som om det vore Mars ute.

Jag längtar även till att få träna aerobics ikväll. Jag älskar tisdagar med det :) Plugg, promenad och träning - det är min sköna tisdag det!

Nu ska jag och Ebba bebba ut och gå i det fina vädret. Ha en jättebra tisdag!




Kommentarer
Postat av: Maria

Tack :-) Ja här är det vinter ännu, men idag skiner solen från en klarblå himmel, och det är 1,8 plusgrader. Var ut på en promenad med Freja efter kl 9 imorse då solen hade tittat fram men då var det -2, men uppfriskande och skönt. Fick energi till att skriva klart en VG uppgift :-) Så nu är den gjord. Jag och Anna pluggade ju i lördags då vi skrev om en mag-tarmsjukdom på G nivå, men om man ville ha högre betyg på denn uppgift så måsta man göra VG nivån själv.. blev konstigt att forstätta och skriva VG nivån på våran uppgift, för när man sitter själv och skriver så skriver man ju in allt på engång, man gör ju inte så att man skriver G nivån först och sen fortsätter med VG.. hahah oj hur jag babblar, fattar du något av det jag skriver.. haha! Babbelmaja..



Åh vilket härligt väder ni har då, det verkar som ni redan fått vår :-) Härligt! Hoppas eran tisdag blir bra. Kram kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback