Godmorgon

Vilken mysig morgon. Jag och Ebba har tagit en morgonpromenad, ätit en god frukost med nyhetsmorgon i bakgrunden, gjort mig iordning och bär idag något nyinköpt från mellandagarna. En jättehärlig klänning från Gina Tricot. Sitter just nu här och surfar med en kopp kaffe bredvid och kl 9 skall jag bege mig till skolan för en föreläsning och sedan fortsätter dagen med tentaplugg.

Igår var jag som jag nämnde i tidigare inlägg i skolan med Sofia och pluggade. Okej, vi var inte jätteeffektiva men vi gjorde en hel del och hon lugnande mig lite vilket var väldigt skönt. Tack Sofia! Det blev en del pratande emellanåt (var innan jul vi alla sågs sist) men ja det blev också en hel del pluggande. Nu har tentaplugget börjat och det känns väldigt bra!

Hoppas ni får en alldeles bra måndag

Juridik idag för hela slanten.

Kommentarer
Postat av: Maria

Klart att jag kan fixa din blogg, tycker bara att det är roligt :-) Säg bara till vilka bilder du vill ha så fixar jag det, jag kan göra det nu snart om du bara fixar fram bilder och säger hur du vill att den ska se ut, färg osv :-)



Jaa här svänger vädret verkligen, men nu har vi haft 3 dagar med plusgrader också. Var ute och gick med Klara och vovvarna nyss och det är halt på sina ställen. Men härligt väder, man börjar längta till våren redan, hihi.



Men ååhh nu blev jag avis, jag vill också ha en sån bra data. Min är jättetråkig då det gäller batteri tiden, räcker inte alls nå länge. Är så tråkigt då man måste ha laddaren i, datan blir så varm tillsist. Ska köpa mig en databricka som man kan ka i knät då man sitter i soffan, annars bränner man ju låren :-) Har sett att rusta har sånna.



Härligt med nya kläder, knäpp ett kort på klänningen så man får se. Å så väntar jag på bilder från lägenheten :-) Skärpning nu Lotta! Hihi.



Kram på er! Vi saknar eeeeeerrr!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback