Plugg och promenad

God eftermiddag!
Ja denna tisdag har varit en plugg & promenaddag! En härlig dag med andra ord. Jag och Simon kom nyss in från en timmas promenad med Ebba runt spikön. Det är så mysigt och fint att gå runt där och ingen trafik alls på ön :) Glömde dock ta med mig kameran. Det var ju så fint med frosten som var alldeles vit på träden.

Nej nu ska jag plugga lite till innan det är dags att prova den nya rätten. Spännande!
Hoppas ni har och haft en alldeles bra onsdag hittils!

                                          Hittade en fin vinterbild på spikön på nätet.



Kommentarer
Postat av: Maria

Men Lotta, du har skrivit tisdag ju :-) Det är onsdag idag, hihi. Åh vad mysigt med en promenad runt spikön, det är ju så mysig där. Kan tänka mig att det var många som var ute och promenerade i det soliga vädret.



Här har det också varit en strålande vacker vinterdag, men solsken från en klarblå himmel och minus 6 grader. Vi har också varit ute på en långpromenad idag, härligt!



Hur smakade den där maträtten ni skulle testa idag? Nyfiken, hihi. Här har vi ätit dragonkyckling, gott!



Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback