studiebubbla

Ja jag har tyvärr inget spännande att skriva om. Hela min tid, och tankar går åt till pluggandet till tentan och så kommer det förbli fram till lördag morgon. Då är det dags att sätta sig i salen igen och skriva så att pennan glöder! Jag älskar verkligen att studera och jag är verkligen tacksam och glad över att jag känner så. Jag vet att ni har hört det förut men jag tar igenting för givet och är verkligen tacksam över allt i livet och vad det ger! Nästa vecka är det dags för två nya kursstarter (ser mycket fram emot) vilka två kurser är Externredovisning B och Marknadsföring II.

Nu ska jag ta och förhöra Simon lite som har ekonomistyrningstenta senare idag. Kl 10 ska jag bege mig till högskolan för att själv tentaplugga med Sofia, Josefin och Anders.

Trevlig tisdag på er alla!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas det går bra med tentapluggandet Lotta!

Hur går det för Simon förresten? Trivs han bra på utbildningen?

Och du som vanligt, tack snälla för dina kommentarer, haha börjar bli lite tjatigt från min sida men jag blir verkligen såå glad!

Kraam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback