Söndag i Trollhättan

God kväll!
Nu ska jag och Simon sätta på en film (A Perfect World) och bara mysa resten av kvällen :-) Söndagen har varit jättehärlig. På dagen promenerade jag, Simon och Sofia till stan för att se ett fallpåsläpp. Efter påsläppet gick vi till stan och åt langos till lunch och sedan tog vi en promenad i stan. Handlade lite mat och gick sedan hemåt. På eftermiddagen har vi tvättat och bara tagit det lungt. Sovit middag och bara varit. Jättehärligt! Kan inte ha varit en bättre söndag.

Dessutom har jag nu plockat upp grejerna jag handlade i Ullared för ett tag sedan. Bland annat denna fina "tavla" fick komma hem. Budskapet tycker jag är viktigt - Ingenting är omöjligt...Det omöjliga tar bara lite längre tid...




Nej nu blire soffläge resten av kvällen :-) Hoppas ni har en jättebra söndag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Villen fin tavla, håller med att budskapet är fint och tänkvärt! En sådan tavla skulle jag oxå vilja ha :-)



Är du ledig nu eller jobbar du mycket? Kram.

Postat av: Ilyaskarolina

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-10-25 @ 14:18:38
URL: http://ilyaskarolina.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback