Helgen i Edsbyn

God dag på er!
Ja vill börja med att gratta min kära sambo Simon som fyller 25 år idag! Hipp hipp hurra :) Jag fick fira honom lite tidigare då vi är på skillda håll just nu. Igår åkte nämligen jag och Ebba hem till min familj i Dalsland efter att ha spenderat helgen i Edsbyn. Det var riktigt trevligt och vädret var toppen! Helgen bestod bl.a av långpromenader, jag och Ebba träffade min goa vän Maria och hennes tax Freja, vi träffade Simons mormor och morfar, det grilldes och solades och vi hade det bara för jäkla bra!

Nu ska jag spendera sommaren hos min härliga familj. Idag blir det ett kvällspass och dessutom tar de studenten i Uddevalla idag. Grattis till er! Det är underbart att ha hela sommaren framför sig. Att sommaren är här, och att skolan är klar för terminen känns bara hur bra som helst. Jag ser verkligen fram emot vad denna sommaren har att erbjuda.

Nej nu ska jag bjuda på några bilder från vår bilresa till Edsbyn samt någon bild från helgen.

Strålande väder!


Dalporten


Födelsedagsbarnet! :)


Vi är på toppenhumör!


Ebba



Helgen







Det här vädret välkomnade mig när jag kom till Uddevalla och var påväg till Dalsland :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja men tack själv vännen, för den trevliga fikastunden och promenaden, synd bara att vi inte hann ses mera. Men jag ska komma ner till er i höst och hälsa på :-) Längtar!



Oj vilket oväder ni kom till, fy! Här är det lika varmt och skönt idag med och nu är man färdig utbildad undersköterska, tjohooo! Tänk att jag klarade av det, känns sååå bra. Nu vet jag att min älskade mamma är stolt över mig! Önskar hon vore här.



Ha en bra dag. Kram kram.

Postat av: Maria

Ja men du, vilken värme vi har! Imorse då man steg upp så var det redan plus 24 grader, och sådär äckligt kvalmig luft. Men vid 13 tiden brakade det loss med ett väldigt oväder, det regna, haglade och åskade som bara den. Freja blev rädd, så hon kröp upp i mitt knä och låg där, lillgumman.



Nu är det 18 plusgrader och mycket behagligare luft. Var så skönt att denna regnskur kom. Hur ser vädret ut hos er nu då? Har det gått bra och jobba dom första dagarna?



Vi saknar er med min vän! Kraam.

2011-06-12 @ 16:51:41
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback