Mysig morgon!

God förmiddag på er!
Fyyy vilken mysig morgon det var idag. Igår var det sista skoldagen -  Redovisning samt opponering och vi var riktigt duktiga tycker jag! så idag börjar vårat "sommarlov" och den började med att Simon klev upp vid 7 och undrade om inte jag också snart kunde kliva upp :) Vid 8 tog vi en promenad med Ebba till stan där vi köpte nybakat bröd. Ute var det 20 grader så det räckte med shorts och t-shirt, det var så underbart härligt!

Under dagen åker jag och Ebba till Ödeborg och stannar till imorgon förmiddag. Ikväll vankas nämligen ett kvällspass då personalen ska fira chefen som fyller år :)

Hoppas ni får en trevlig onsdag!



Kommentarer
Postat av: Maria

Men åh vilken mysig morgon ni verkar haft, med promenad och nybakat bröd. Myspys :-)



Här är det 16 grader idag och mulet, men nu börjar det på att spricka upp och vädergubbarna har lovat att det ska bli soligt på eftermiddagen, hoppas! Blev ingen cykeltur längst gamla landsvägen idag och ett besök på erikshjälpen, för Klara måsta jobba, men vi ska ta det en annan dag istl. Så jag passade på att baka kanelbullar istl :-) Dom kan vi fika då ni kommer och hälsar på till veckan, guuu vad kul att ni kommer upp igen!! Tjohooo!!



Ha en bra dag! Kraam.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback