God förmiddag!

Ja då var det redan tordag och det betyder en dag kvar till det är dags att sätta sig i tentasalen igen och skriva veckans andra salstentamen. Ska med andra ord plugga HELA dagen, och skall starta nu alldeles efter jag skrivit.

Igår kväll provade jag och Sofia ett nytt pass på friskis, station/medel, och idag känner jag av i både lår och rygg. Detta var ett mer styrkeinriktat träningspass än dem vi varit på tidigare och jag tror det var behövligt för min kropp :) Väldigt skönt såhär i efterhand! Nu ikväll ska vi på bräda. Där gör vi övningar kring och på en stepbräda samt använder lite vikter i styrkedelen. Ska bli skönt! Det är så härligt att äntligen kommit igång med träningen igen. Vilken energi man får, och kroppen orkar mycket mer.

Nej nu är det dags att sätta igång med marknadsföringen. Idag är det mycket min hjärna måste ta in och det måste även stanna där inför imorgon :) Haha! Ha en finfin torsdag i det strålande vädret!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja det är så roligt att man kan ta promenader med Klara och hennes hund, mycket roligare med sällskap :)



Du ska se att det kommer gå jättebra på tentan imorgon, du är så duktig och har pluggat så mycket!



Men åh vad duktiga ni är som tränar varje vecka, blir så inspirerad av dig :) Här blir det bara vardagliga promenader och träning på pilatesbollen, men nu så ska även vi dra igång med gymträningen igen, ska bli så skönt.



Japp vi går i skolan tors-fre samma tider som förr. Tors 8:30-15:30 och fre 8-14:10. V 18 ska vi ut på praktik 4 veckor, längtar. Men är lite små nervös också.



Kram kram.

Postat av: Ida

Lycka till på tentan i morgon Lotta! Jag är dock helt övertygad om att den kommer gå alldeles strålande så duktig som du är!

Hoppas allt är bra med dig och Simon och självklart med Ebba också!

Kraam

2011-03-24 @ 18:38:53
URL: http://idamadelen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback