Hemmastudiedag

Idag har jag hemmastudiedag medan Simon är på högskolan hela dagen och jobbar med grupparbete i ledarskap. Ebba stensover efter morgonpromenaden och jag har precis ätit en god frukost och ska nu till att dricka kaffe. Efter det ska jag börja plugga.

Det blir en plugg, promenad och mysdag idag! :) Ikväll är det även aerobic på friskis och Svettis.
Jag vill önksa er en alldeles bra tisdag!

Härlig bild på Ebba förra våren. Dock väldigt blöt efter allt springande i det blöta gräset :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja jag tror även att det är bokrea på nätet, typ på bokia, adilibris och så. Kolla där :) Nej jag har inte den boken, men jag har one more slice med Leila.



Idag har vi även haft plusgader och solsken, så det fick bli en promenad idag med, så härligt. Var uppe med tuppen imorse, hade bokat tvättid kl 6-11, så redan vid kl 12 så hade jag hunnit tvättat, handlat på ica, dammsugit och uträttat lite små ärenden, haha! Så då tog vi en promenad vid 12.



Nu blir det soffmys med halv åtta hos mig och sofias änglar, sen har jag hyrt filmen eat, pray, love med Julia Roberts.



Kram kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback