Ny vecka, nya tag!

Ja det är väl ett bra uttryck? Jag planerar gärna vecka för vecka, speciellt nu när det börjar närma sig tenta. Denna veckan har jag nämligen på schemat att göra klart minst två gamla tentor i marknadsföringskursen för att sedan nästa vecka och fram till 22 mars endast plugga externredovisning. Varje dag.

Nu sitter jag här efter en 35 min promenad och äter en god frukost! Två mackor med rökt medwurst och brieost på och ett glas mjölk till. Sedan blir det en kopp kaffe innan jag beger mig till skolan en liten sväng. Ska göra klart och lämna in vår sista inlämningsuppgift som ska in idag. Simon gick till skolan 8 imorse, duktig han är! :)

Nej nu ska jag äta klart, hoppas ni får en alldeles jättebra måndag och start på veckan!

Kommentarer
Postat av: Maria

Låter som ni haft en trevlig och mysig helg! Vi kikade oxå på vasaloppet igår, sen tog vi 1 tims promenad i solskenet, underbart! Men idag bjuds det på grått och trist väder, vart tog solen vägen? Som har skämt bort oss i flera dagar nu.. suck!



Men åååååhhh vad härligt med en helg i Stockholm, nu blev jag avis!! Aja, jag ska ju åka till Anders och Anna nu på torsdag och vara där tills söndag, så jag får väl se det som en liten semestertripp :) Hihihi. Hoppas på fint väder bara, så ni kan strosa runt i Stockholms vackra stad. Medans vi kan vara ute och leka och grilla korv :)



Ha en bra vecka. Kram kram.

Postat av: Maria

Här är det mulet och blåsigt idag med 3 plusgrader. Var ute på en 45 mins promenad med Freja imorse, uppfriskande! Nu håller jag på och tvättar och pluggar.. suck! Har alldeles för mycket uppgifter att göra på lovet, är lite less på det faktiskt, haha! Men pluggar man heltid då blir det ju såhär, men hade hoppats på att vi skulle få lite mindre uppgifter över lovet, men men.. Bara att bita ihop och göra dom.



Oj är det så länge sedan du var i storstaden, men då är det på tiden Lotta :-) Vackra och mysiga Stockholm! Vi måste prata på telefon efter du kommit hem därifrån! Saknar dig.



Kram kram.

2011-03-08 @ 12:42:25
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback