Tentaplugg och promenad

Nu står soppan och småkokar och jag väntar på att den ska bli färdig. Potatis och Purjolöksoppa är ju så gott! Det är något av en vardagsfavorit här :) Kl 19-22 har vi dessutom bokat ett tvättpass. Skönt att få tvätta ikväll då det känns som att båda våra garderober ligger i tvättkorgen just för tillfället, haha. Nej inte riktigt så illa men nästan.

Idag har det varit tentaplugg med Sofia på Högskolan. Vi satt och tragglade lite med redovisningens värderingsregler och koncernredovisning. Det är en hel del kvar att plugga men för varje timma vi sitter så ramlar en och annan femma ner ibland. Har 5 hela dagar kvar och dem ska jag vara rädd om och utnyttja.

Efter skolan tog jag och Simon en timmas promenad med Ebba runt Spikön i det fina vädret. Skithärligt! På vägen gick jag och Ebba in i djuraffären och köpte en liten godbit som hon fick tugga i sig :) Vår lilla skatt!




Fortsatt trevlig onsdagkväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback