Vilken morgon!

Åååh vilken fin morgon vi vaknade upp till innan kl 7 imorse :) Låg och drog oss alla tre en halvtimma med nyheter på tvn och sedan tog jag och Ebba en jättemysig morgonpromenad i solen. Det var verkligen jättehärligt ute! Nu sitter jag här mätt efter frukosten och dricker en kopp kaffe. Ska om 40 min befinna mig på högskolan då jag och Sofia ska tentaplugga där idag. Nästa vecka är det äntligen tentadags igen och för oss är det två st. En på tisdagen och en på fredag.

Jag vill önska er en alldeles bra onsdag! Tror det vankas uppdatering från Stockholm senare idag/kväll.


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken härlig morgon! Här är det oxå solsken idag igen :) Man blir ju såå glad. Jag är lite hostig idag och hängig i kroppen, så det får bli en promenad till pappa bara, och sitta i solen och läsa och mysa.



Ser framemot uppdateringen om Stockholm sen :) Ha en toppenbra dag i skolan med tentaplugga. Imorgon börjar vi igen efter 10 dagars ledighet.



Kram Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback