Vilket väder!

Nemen hallå, vilket vårväder det är ute! Helt otroligt underbart väder ute. Tog en morgonpromenad med Ebba strax efter 08 och jag gick bara ut i tjocktröja och vantar, mer behövdes inte :)

Det är söndag idag och för både mig och Simon är det tentaplugg hela dagen. Vi ska gå till skolan senare idag och sitta och intensivplugga med Sofia. Känns väldigt bra trots att man helst av allt skulle velat spendera dagen utomhus en sådan här dag. Såg på vädret imorse att det verkar bli över +10 på tisdag, hur härligt låter inte det?

Nej nog snackat för mig, jag ville in och önska er en väldigt trevlig solig söndag :)
Nu ska jag dricka upp min kopp kaffe och surfa lite innan det börjar pluggas här.


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad härligt! Nu börjar man få vårkänslor :) Här är det också soligt idag igen, solen skiner från en klarblå himmel. Mår lite bättre idag, så jag tog en 30 mins promenad med Freja imorse vid 8 tiden, var så friskt och härligt ute, då man möttes av detta fina väder. Vi ska strax bege oss til pappa och sitta där ute i solen och mysa och läsa. Sen blir det att se på bandyn kl 14:45.



Hoppas ni får en bra dag trots att ni måste sitta inne och tentaplugga :) Och Lotta, jag väntar forf på bilder från lägenheten, vill ju se hur ni har det nu, var ju ett tag sedan jag var ner till er :) Hihihi. Nyfiken jag..!



Kram kram.

Postat av: Maria

Ja visst är det härligt då solen skiner, man får en sån energi. Vi behöver fylla på med massor av D-vitamin efter denna långa, kalla vinter! Idag har vi +10 grader, mulet och blåsigt. Var ute på en promenad med Freja nyss, och det var så härligt. Ser ut som solen kommer titta fram senare idag. Vi håller på och tvättar nu och så ska jag ta och börja plugga lite, börja skriva på en uppgift. Sen så blir det till och laga mat som idag blir stekt fläsk med löksås och potatis, mums! :) Ikväll ska vi se halvåtta hos mig och sen en film. Ska gå på ica sen och kolla om det finns någon bra och hyra.



Ja matchen igår var jätte jämn, tycker synd om Bollnäs som förlora faktiskt, fast mitt hjärta klappar för byn :) Dom skulle kunnat vunnit om inte domaren dömt offside då det inte var det. Tråkigt. Men bra kämpat endå. Men hade mycket hellre sett Bollnäs som vinnare än dom där skrytiga Sandviken, gillar dom inte!



Sitter just nu vid köksbordet och tittar ut, och man ser hur stora vattendroppar, droppar ner från taket, underbart! Våren är på väg hoppas jag.



Vad har ni för väder idag? Och vad gör ni denna måndag? Hoppas att det kommer gå bra på tentan, du måste höra av dig efter den är gjord. Är nu på fredag va?



Haha, ja jag ska skälla på dig tills du tar och fotar lägenheten :) Hihi.



Kram kram.

2011-03-21 @ 12:50:15
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Geirtirill

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2012-08-21 @ 10:49:09
URL: http://geirtirill.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback