Godmorgon!

Söndagen igår var riktigt bra. Den började med en morgonpromenad med Simon och Ebba. Sedan blev det lite plugg och vid 12 började jag med kanelbullebak. Kl 13 hade vi bokat en tvättid för att tvätta sängkläderna och vid halv fyra åkte jag, Simon och Ebba till Ödeborg en stund och firade morsdag med fika. Mysigt att komma hem och hälsa på.

Om en stund ska jag till högskolan. Vi ska förbereda inför redovsiningen imorn samt färdigställa en opposition. Kl 13 imorn börjar "sommarlovet", och det ska bli så roligt med SOMMAR!

Hoppas ni får en trevlig måndag! :)

Kanelbullar. Mormor har lärt mig dom godaste bullarna, tack mormor!


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh kanelbullarna ser riktigt goda ut! :-) Jag ska också ta och baka bullar nåndag.



Vi är lediga från skolan hela denna vecka. Nästa vecka går vi i skolan 8 juni och 9 juni, då den 9 juni har vi avslutning. :-)



Lycka till på redovisningen. Får du sommarlov idag? När börjar du jobba? Kraam.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback