Njuta av det fina vädret!

Godmorgon på er!
Sitter med en kopp kaffe bredvid mig och är strax klar för att bege mig mot högskolan. Idag är det grupparbete som gäller på förmiddagen (vi gör både ett arbete i ett investeringsprojekt samt en rapport om organisationskultur och ledarskap i den andra kursen) och på eftermiddagen har vi litteraturseminarium.

Det är strålande väder ute och igår tog vi vara på den genom att jag, Sofia, Simon och Ebba gick till en stor gräsmatta här i stan med en engångsgrill, lite korv och bröd, potatissallad, champinjoner, tomat och fetaost och såklart några varsina öl och cider och satte oss på gräset och njöt! Jag och Sofia passade även på att plugga så vi slapp det senare under kvällen. En riktigt mysig eftermiddag/kväll blev det!

Helgen var även den jättebra, kommer att lägga upp några bilder därifrån lite senare :) Det jobbades, solades och spikades altan i helgen. Ja som alltid har man väldigt trevligt hemma hos familjen!

Dagens pluggklädsel med invigning av chinosen som jag inhandlade sist vi var i stockholm. Det känns som sommar ute! :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad mysigt med en liten picknick på gräsmattan :) Jaa visst är det härligt att sommarvärmen har kommit tillbaks igen!



Snygg outfit som vanligt, jättefin t-shirt. Ha det så bra min vän. Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback