Pluggveckan gjord!

Sådär, nu är ännu en pluggvecka gjord och idag bestod den endast av en intervju på Magnus Åbergsgymnasiet. Det var sist men inte minst dags för rektorn att bli intervjuad. Nu har vi intervjuat alla fem personer och nästa vecka är det dags för oss att börja sammanställa vårt resultat. Det ska bli spännande vad vi kommer fram till och ämnet kultur och ledarskap är ju så oändligt stort!

Om en liten stund ska jag, Simon och Ebba åka till Ödeborg. Jag ska jobba på fredag och lördag, ska bli roligt! I helgen var det en del kunder som reagerade när jag stod där i kassan igen i stil med: Nemen är du tillbaka igen, vad roligt eller "har de dammat av dig igen", haha. Roligt att de lägger märke till en kassörska de små söta kunderna.

Dags att packa lite och sedan åka via stan en sväng. Imorgon fyller nämligen syster yster Jessica hela 21!! Vart tar tiden vägen? Kändes nyss som vi var barn och lekte hela dagarna! Hon är en riktig guldklimp min syster. Den bästa man kan tänka sig.

Vill passa på att önska er en alldeles trevlig helg redan idag :) 
  
                                                                   Fina syster Jessica!


Kommentarer
Postat av: Maria

Roligt att du får jobba :) Jaa imorgon fyller även lilla goa Viola 2 år, tänk vad tiden går. På söndag åker vi dit och firar henne, lillgumman.



Ha en supertrevlig helg. Kraam.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback