Söndagsplugg

Hej och god dag/eftermiddag på er!
Jag och Simon är precis hemkomna från Överby. Skönt att ha fått veckohandla såhär mitt på dagen redan, eftersom dagarna numera mestadels består utav tentaplugg och rapportskrivning! I veckan som kommer är det slutspurten innan sommaren. Den sista veckan innan vi går på "sommarlov". Känns både skönt och lite tråkigt då jag älskar att gå i skolan. Hjärnan behöver dock lite semester så på det viset ska det bli skönt med ett litet uppehåll :).

Om en liten stund ska jag sätta mig vid köksbordet och börja tentaplugga på investeringsbedömningen, en kurs jag tyckt ha varit intressant men som har blivit lite klämd och undangömd för all tid organisationsrapporten har tagit. Men nu ska jag och investeringsbedömningen få lite egentid och det ska bli skönt :)

Nej nu ska jag brygga oss varsina koppar kaffe och sedan blir det köksbordet och böckerna som gäller resten av dagen. Fortsatt trevlig söndag på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback