Tentabubbla

Det blev bara föreläsning till 12 sedan gick jag hem. Ingen i gruppen var i skolan av olika hinder så vi tar nya tag imorgon istället. Att sluta 12 var härligt! Då kunde jag både bada Ebba, städa lägenheten och börja tentaplugga. Nu luktar Ebba gott, lägenheten är städad, Ebbas bädd är avhårad (Ebba fäller JÄTTEmycket hår nu), och kl 16-19 har jag tvättid i tvättstugan. Väldigt skönt att få alla sådana saker gjorda. Efter en liten paus här framför datorn (blev så varm efter damsugandet) är det sedan dags att börja med tentapluggandet. Sista kurserna innan sommaren och nu börjar vi närma oss slutspurten. 18 maj har vi redovisning av vårt investeringsprojekt, 27 maj är det dags att sätta sig i tentamenssalen igen och tenta av kursen investeringsbedömning och finansiell styrning, 27 maj ska våra rapporter i kursen Organisation och ledarskap vara klara och inskickade och 31 maj är det redovisning samt opponering av våra rapporter.

Helgen förövrigt var jättebra! På fredagen åkte jag och Simon ner till Göteborg en sväng och handlade, på lördag jobbade jag delad tur och på kvällen kikade vi på Eurovision song contest. På söndag jobbade jag och mamma dag tillsammans. Kul!

Nu har jag inte tid att sitta här något mer, pausen är slut och det är nu dags att gå in i min tentabubbla fram till 27 maj. Jag tänker investering, drömmer om investering fram till tentan, haha!

Nu ska jag koka en kopp kaffe och sätta igång! Fortsatt trevlig måndag på er :)



Kommentarer
Postat av: Maria

Snygg rosa tröja du har på dig :-) Härligt att få sluta redan kl 12, å hinna med en massa hemma.



Haha, ja jag förstår att du drömmer och tänker investering nu :-) Lycka till på tentan, men tvivlar inte en sekund att du kommer klara det galant för du är sååå duktig!



Vad tyckte du om Eurovision? Visst var det spännande och väldigt roligt att Eric låg etta så pass längen? Roligt att han kom trea, det ska vi vara stolt över tycker jag.



Kraam!!

Postat av: Maria

Haha jag igen. Glömde fråga vad du köpte i Göteborg? :-)

2011-05-16 @ 18:40:34
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback