Härlig morgon

Solen är inte framme men vädret ute är superhärligt. Det är frost, +1 grad och sådär friskt och härligt ute. Kände till och med att vägbanan var lite hal på sina ställen när jag och Ebba var ute och gick imorse.

Igår gjorde jag något som släppte en sten i magen och det var jätteskönt! I våras sökte jag ju en extrakurs som börjar nu och skulle ha fortsatt över jul. Men igår förmiddag när vi satt med den första labben till kursen upptäckte jag hur detta inte kommer att gå ihop. Jag måste fokusera på den kurs vi läser just nu! Utöver skolan hoppar jag in och jobbar extra då och då och nu ska vi även börja förbereda för en flytt. Hellre att jag ger 110% på en kurs än 60% på två. Så igår tog jag beslutet att avregistrera mig från extrakursen och jag är stolt över att jag kunde "tacka nej" och lyssna till vad jag faktsikt klarar av.

Nu har jag precis ätit upp en god frukost och ska brygga en kopp kaffe och bege mig till köksbordet för att läsa lite avtals- och kontraktsrätt :) Jag önskar er en alldeles bra onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback