Kursstart

Hej och godmorgon/förmiddag på er! :)

Här sitter jag med en kopp kaffe och har nyss ätit en god frukost. Idag är jag ledig och morgonen har varit alldeles ljuvlig. Simon klev upp vid 7 och jag kom upp strax därefter. Sedan tog vi en härlig morgonpromenad med Ebba i den friska lusten. Nu är min kära sambo i skolan och har föreläsning (föreläsing i personalekonomi II) medan jag och Ebba njuter av den lugna morgonen i lägenheten.

Igår var det kursstart i beskattning av fysiska personer som vi ska läsa i 5 veckor. Läraren vi har är en riktig "skattenörd" så vi kanske kan lära oss en hel del i slutändan, men än förstår jag inte mycket. Idag och i helgen gäller det bara att börja läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback