Nya walking- och träningsskor!

Äntligen! Länge har jag funderat på att köpa både ett par nya walkingskor (mina gamla har det gått hål i - älskade dom!) och mina träningsskor är slitna (hala och hårda). Idag köpte jag äntligen två par skor inne på stadium och ännu mer passande var att jag tidigare i veckan hade fått ett erbjudande om att köpa två par skor och få 50 % på det billigaste paret. Jättebra och det var på tiden att jag tog mig i kragen och köpte nya :).

Här är de nya walkingskorna som dessutom ska stimulera benmusklerna extra när jag är ute och går promenader! :)
REEBOK ET TREND II W BLACK / PINK
Och här är de nya träningsskorna!

NIKE FREE XT FLEX FIT W BLACK / PINK

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag måste också köpa mig ett par nya walking skor. Har haft mina reebook i 3 år nu, så dom har börjat gjort sitt :) Är slitna bak i hälarna. Vad är det för märke på dina walkingskor du köpt? Är det dom där puma som dom gör reklam på, på tv?



Vad händer för er i helgen då? Kraam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback