Strandpromenaden

Hej på er! Det är redan söndag och dessutom september månad. Vädret idag har snarare fått in mig på högsommar, dvs för mig hade jag kunnat tro att vi varit mitt inne i juli månad. Underbart väder med andra ord! Simon ville åka och hälsa på Simon och min syster och bror i Uddevalla idag, så efter lunch hoppade vi in i bilen och åkte och hälsade på dem en sväng :). Jättetrevligt! Vi umgicks och avslutade med att promenera längs strandpromenaden (en superfin promenadväg i Uddevalla).

Om en liten stund skall jag bege mig till friskis för ett styrka/medelpass och ikväll ska jag packa. Imorgon åker jag nämligen till Lidköping (vi är fyra i klassen som ska umgås och ha roligt) och stannar till på tisdag. På onsdag åker jag sedan vidare till Ödeborg för att jobba onsdag och torsdag och på fredag är det skola som gäller :). Nu ska jag äta och packa tränigsväskan, fortsatt trevlig söndag på er!

Utsikten från Simons lägenhetshus. Jättefin!


Uddevallabron.


Strandpromenaden





Kommentarer
Postat av: Maria

Vad mysigt ni verkar haft det i Uddervalla :)



Nä men ser man på, en liten roadtrip med klasskamrater, vad har ni gjort för skoj i Lidköping då?



Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback