Påsk i Edsbyn

Hej på er!
Nu var det ett bra tag sedan jag var inne och skrev. Igår kväll kom jag, Simon och Ebba hem från Edsbyn. Vi har nämligen varit där och firat påsk med Simons föräldrar samt hans mormor och morfar. Jag har också fått träffa min fina vän Maria, vilket var supertrevligt! Ja påsken har verkligen varit kanonbra :).

Fick just reda på att jag blivit godkänd på en av de två tentorna jag skrev för ca tre veckor sedan. Såå härligt! Annars sliter jag och Sofia med C-uppsatsen vilken går sakta men säkert framåt. Just nu räknar vi ner veckorna till examen :) 7 veckor kvar!! Shohooo.

Nej nu ska det fixas och donas här innan det blir bra tvkväll. Trevlig tisdag på er :)  


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack själv vännen, det var så kul och ses i påsk. Synd bara att vi bor så långt ifrån varandra, vore ju så kul om vi kunde ses mera :-)



Grattis till tentan, du är så duktig! Hoppas att bilresan hem till Trollhättan gick bra. Här har det storstädas idag, och har även varit ute på en promenad. Just nu sitter jag i soffan med en kopp kaffe. Fredrik jobbar kväll denna vecka, skönt att det är en kort jobb vecka med tis-ons-tors bara :-) Och på torsdag ska man ju iväg och tatuera sig igen, hihi :-)



Ha en fortsatt trevlig vecka. Kram kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback