Durance sköljmedel

Idag har vi donat lite här hemma medan vädret bjöd oss på några förmiddagsskurar. Framåt dagen slutade skurarna och solen visade sig vilket resulterade i en sensommarpromenad i stan. Härligt! Jag passade på att gå in hos Gräddelin för att se om de fått in mer sköljmedel från Durance och jaaa där var hyllan full :-) Durance är ett märke som gör produkter av naturliga ämnen och dessutom inte djurtestar sina produkter vilket mamma och jag tycker är väldigt viktigt! Inte nog med det så luktar det himelskt :) 

                                            Sköljmedel från Durance - Lime Blossom


Kommentarer
Postat av: Maria

Men åh de där sköljmedlet vill jag också prova ju :-) vad finns det mer för dofter? Hur mycket kostar de och finns det kanske nån hemsida där man kan skicka efter? Haha, oj då många frågor på en och samma gång :-P

Du kan få recept på pajen om du vill? Jag har bara improviserat ihop pajen :-)



Du gör vanlig pajdeg 150 g smör, 2-3 dl mjöl och 2-3 msk vatten. Bland ihop i matberedare. Tryck ut i pajform och förgrädda på 225 g ca 12 min. Hacka lök, stek den med köttfärs och pressa i vitlöksklyftor. Krydda med salt, peppar, timjan, färsk oregano, och jag tog även havssalt med smak av chili. Ta tomatpuré efter smak, smula i fetaost och låt puttra lite. Häll köttfärs röran i pajskalet, på med äggstanningen (2 ägg och 3 dl mjölk) och strö över riven vanlig ost och riven västerbottensost och skivade körsbärstomater. In i ugn, grädda tills osten fått färg. Finns bild på pajen på instagram :-)



Kram kram min vän. Saknar dig med!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback