Uppstart igen

Hej på er alla!

Som ni förmodligen märkt har bloggen legat på vila ett bra tag. Rättare sagt sedan i April :-) Jag tappade suget när vi började med C-uppsatsen. Den tog all min energi, men nu är den klar och jag har fått tillbaka massor av energi! När jag ser tillbaka på uppsatsskrivandet är det med glädje trots allt vårt slit. Tillslut skrev vi klart en uppsats som vi är väldigt nöjda med. Ja, när examensbeviset kommer hem från posten kan jag titulera mig ekonom :)

Eftersom jag ligger efter i uppdateringen får jag uppdatera er nu istället. I sommar har jag jobbat på Coop Konsum där jag iår har gjort min fjärde sommar. Verkligen ett kanonjobb jag kommer sakna! V.36 börjar höstterminen på Högskolan Väst som fristående student, istället för programstudent som jag var tidigare. Jag skall läsa Arbets- och organistationspsykologi 30hp, Obeståndsrätt 7,5hp och Krediträtt 7,5hp. Ser fram emot hösten!! Detta blir det allra sista innan jag och Simon skall ut i arbetslivet. Känns både spännande och läskigt på samma gång. Vi är eniga om att flytta till Göteborg så till våren händer säkerligen en del i våra liv. Mest spännande måste jag endå säga :)

Just nu är jag i Trollhättan (är ledig fram till fredag), annars är jag hemma hos min familj i Dalsland. Sommaren har varit jättebra, mycket jobb och emellan det har vi verkligen passat på att göra saker :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Välkommen tillbaks :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback