Ebba

Hej på er! Idag är det ny vecka och för oss studenter börjar vårterminen med nya kurser idag. Trots det har jag inte föreälsning förrän på torsdag, vilket betyder att jag är ledig några dagar till :) Simon är å andra sidan på högskolan och har kursintroduktion i båda deras kurser. I tio veckor ska jag nu läsa Externredovisning C och Internredovisning. Skall bli spännande!

På tal om min rubrik, Ebba sitter i fönstret och väntar på Simon. En flockmedlem fattas och det märks på henne. Hon spanar i fönstret och väntar tills husse kommer hem. Vår lilla skatt!




Kommentarer
Postat av: Maria

Haha vad söt hon är lilla Ebba gumman. Ja dom blir så jolliga då en försvinner ut, sådär är Freja också. Blir liksom orolig då Fredrik åker till jobbet, men sen så lugnar hon ner sig :-) söta dom är våra husdjur!

Härligt å vara ledig tills på torsdag, va har du för planer nu dina lediga dagar? Här har man nyss varit ute på en promenad i Roteberg :-) nu håller jag på å tvättar å kokar kaffe. Hoppas eran helg har varit bra å mysig, för det har min varit <3 :-)

Saknar er så!!! Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback