Internet

Hej och god eftermiddag på er! Tvättmaskinerna håller på förfullt efter att ha spenderat jul och nyår borta :) Igår kväll kom jag och Simon till Trollhättan igen efter underbart firande av jul och nyår med nära och kära.

Imorse anlände dessutom internetet till vår lägenhet, så nu är det premiär!

I veckan vankas både jobb och skola. Igår jobbade jag och idag hade vi föreläsning. Imorgon är det föreläsning igen och på kvällen vankas jobb, även på torsdagkvällen blir det jobb. Är lycklig att ha ett så underbart extrajobb med så fina arbetskamrater. Att mamma dessutom jobbar där är ännu roligare :) På fredag ska jag, mamma och Simon till Göteborg. Där ska vi kika på My Dog en stund och på eftermiddagen åker vi till ikea. När vi bytte lägenhet från 43,5 kvm till 59,5 kvm fick vi plötsligt plats med mer möbler :) Sitter med papper och penna och skriver ner det vi "behöver"/vill ha. Har jag sagt att jag längtar till fredag hihi?

Förra veckan köpte även jag och Simon en säng. En dubbelsäng som levereras om ca 4 veckor! Underbart. Efter 4 ½ år som vi har bott tillsammans  har vi försökt samsas i en 120 cm säng. Simon tycker jag tar plats och tvärtom ;) Nu kan vi breda ut oss och sova jätteskönt utan och knö ut den andre.

Nu har jag inga ursäkter kvar med att inte ta kort på lägenheten. Hantverkarna har varit här och nu har vi fått iordning på de möbler vi har :). Så om ni har tålamod så ska jag se till att kort kommer nästa vecka.



Kommentarer
Postat av: Maria

Men åh vad kul att ni nu kommit iordning i eran nya lägenhet :-) känns det bra? Hur blev tapeterna och golvet? Åh jag är såååå nyfiken, hihi. Jaaa nu måste du ta kort på hela lägenhet :-) sen får du ta mer bilder sen då era nya möbler är på plats. Härligt med en dubbelsäng.



Vill också till Ikea och shoppa :-) vad ska i köpa för nå? Vad kul att du får jobba så pass mycket, måste kännas väldigt bra å få extra pengar, när man är fattig student. Kram kram vännen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback