Ledig helg!

Hej sköna söndag och godkväll på er finaste läsare! I helgen har både jag och Simon varit lediga och det har varit hur skönt som helst! I fredags var det dags för min del att tenta av kursen associationsrätt, och kl 11 var jag klar och kunde börja fira in helgen :) På kvällen kom Sofia och hennes pojkvän Sebastian hit för tacos, vin och massa prat. En supertrevlig fredagkväll! Under lördagen började jag måla om en möbel som var björkfärgad tidigare men som nu har fått lite vit färg på sig, samt nya knoppar. Står och torkar just nu. Vi blev jättenöjda och den kommer bli jättebra i hallen som extra förvaring (det kan man aldrig få för lite av). På eftermiddagen kom mina föräldrar, lillebror och familjens två hundar hit till Trollhättan på besök och det var superroligt! Vi gick långpromenad med hundarna samt släppte dom i hundparken. Åkte ut till Överby och handlade lite, åt max till middag och såg sedan the voice på tvn. Idag har jag målat möbeln en andra gång och även skruvat fast de nya knopparna. Jag och Simon har tagit en skön promenad, fixat i lägenheten och bara haft det bra. Helgen har varit helt underbar.

Jag var tvungen att lägga upp den här bilden. Jag vet inte hur jag lyckas att hela tiden göra sönder saker? Jag tar inte i och så stark kan jag ju ändå inte vara. Vinöppnaren måste ha varit av dålig kvalité, men det är ingen ursäkt för alla andra saker jag lyckats göra sönder. Och hur jag lyckas har jag inte en aning om. Det bara händer! Vi fick ta till en av Simons Bahcoverktyg för att tillslut få upp korken ;)


Hallmöbeln står på tork efter andra och sista stryket.


Ebba sover gott på de nya kuddarna jag köpte på indiska för några dagar sedan. Mjukt och skönt :)


Fortsatt trevlig söndag på er allihop! :)
Nu blir det en lugn kväll framför tvn resten av kvällen hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback