Perfekt pluggdag

Hej och godmorgon/förmiddag på er! :) Ja som de flesta redan påpekat så har det ju kommit lite snö under natten. Det passar jättebra att vara inne och tentaplugga en sådan här dag och det finns inget dåligt samvete om att man "måste" passa på att vara ute medan det är fint väder. Det existerar inte just nu :)

Igår premiärtränade jag efter influensan som överaskade och hälsade på mig för ca två-tre veckor sedan. Passet var riktigt härligt!

Nu ska jag äta upp min frukost, dricka en kopp kaffe och sedan sätta igång med externredovisningen. Hoppas ni får en riktigt bra torsdag!

Såhär ser det ut i Trollhättan denna morgon

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Lotta! Hoppas allt är bra med er och att ni trivs bra i nya lägenheten! :)

Kramar

2012-03-10 @ 10:52:35
Postat av: Maria

Oj har ni fått snö, vad tråkigt! Här är det inte alls nå mycket snö kvar, skönt. Just nu är det plus 10 grader, härligt. Men det kommer säkert mera snö, än är det väl inte vår. Snön kommer säkert då vi inte vill ha den.



Kommer ni upp till byn nå under påsk? Minns du förra året på påsken då ni var upp till byn då det var sommar värme :-)



Fy har du haft influensan? Skönt å börja träna igen efter det, kan jag tänka mig.



Hoppas ni har en jättebra helg nu. Spännande med Melodifestivalen ikväll :-)



Kram kram.

Postat av: Lotta

Hej Ida, Åh tack detsamma! Vad gulligt att du skrev. Vart håller du hus nu?



Trivs jättebra i den nya lägenheten :)

2012-03-10 @ 18:44:23
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Postat av: Ida

Va kul att ni trivs :)

Jag håller hus i Örebro nu, borta bra men hemma bäst! :)

Hur går det med pluggandet, klar till sommaren?

2012-03-10 @ 23:27:05
Postat av: Lotta

Ja men borta bra men hemma bäst stämmer verkligen! :) Vad kul Ida, hoppas du trivs jättebra!



Precis till sommaren skall jag vara klar och det går bra tack :) Vecka 12 har vi dom två sista tentorna och sedan är det bara examensarbetet kvar.

2012-03-11 @ 16:12:59
URL: http://lottasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback