Plugg, plugg, plugg

God kväll på er! Här är det plugg, plugg, plugg som gäller dygnet runt fram till nästa vecka :) Nu har slutspurten börjat. Nästa fredagkväll är de båda tentorna skriva och den muntliga redovisningen är avklarad. Häääärligt!

Imorgon åker jag, Simon och Ebba till Ödeborg och stannar till lördag kväll. Mamma fyller 46 år imorgon och på fredag och lördag är det jobb för min del som gäller :) Det skall bli roligt att Ebba får träffa sina vänner i Ödeborg och få leka av sig en hel del. Man ser riktigt hur hon trivs när vi alla är samlade :)

Hoppas ni har en alldeles trevlig onsdag!


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken fin radio du fått av Simon i julklapp, mysigt med melodikrysset :-)



Åh vad kul att ni kommer upp i påsk, jaaa då får du höra av dig så får bli boka in en träff :-) åh va kul. Längtar!!!



Hoppas att det går bra på tentorna, skönt när dom är gjorda.



Näe nu ska jag ta och sova, jobbat ikväll. Ska bara kasta in några fler vedträn i pannan så blir det sova sen :-) vaknar när Fredrik kommer hem från jobbet iallafall, bra det så får jag pussa på han, hihi :-P



Kram kram fina vän!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback