V.36

Under förra veckan startade skolan igång, och jag jobbade även fem dagar. På fredagen åkte familjen och Simon x2 till Tjörn för att spendera kvällen hos goda vänner till mamma. Vi var till deras sommarparadis och det var verkligen ett p.a.r.a.d.i.s. Vi ungdomar sov över och stannade till lördag. Det var verkligen behövligt för min kropp och själ. Att umgås med de man älskar och bara vara :-)
 
Nu är det ny vecka och nya tag! Måndagen spenderades med att fixa lite ärenden och plugga. På eftermiddagen gick jag och Simon till Sportlife för att prova deras bodypump pass vilket idag har resulterat i mycket träningsverk sedan en sommar utan träning. Hihi. Idag är det en tvätt- och pluggdag. Nu är det dags att bege sig till boken igen och borra in mig i arbets- och organisationspsykologin, så jag vill passa på att önska er en trevlig Tisdag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback